Video tutorial

Snart kommer en videotutorial med photoshop, men med snart menar jag inte snart snart, snarare om 4 timmar och ca. 30 min. Det är nämligen så lång tid det tar att ladda upp det gigantiska videoklippet som har blivit så stort p.g.a. att programmet jag använder för att filma skärmen tydligen är stort närmare bestämt så är klippet hela 1.930.094 kB -.- + att efter att klippet laddats upp tar det ett tag innan filmen kan visas på youtube, så mm... det kommer ta ett tag :/

Jaja ni får stå ut :)

/Fotoiblodet

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: hehe förlåt, missade den biten. lägg in den i ett inlägg på din blogg och skriv länken i en kommentar till mig eller skicka bilden i ett mail!

2009-11-06 @ 16:58:06
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Grattis! Du har gått vidare till röstning i min veckansblogg! Dax att samla så många röster som möjligt. Avslutas på Onsdag kl 22.00

2009-11-15 @ 21:32:37
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0