100 frågor - 100 svar

1. Ett namn jag lyssnar till: Saras inre
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min ögonfärg
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Haha nästan allt
4. Detta är jag rädd för: Kryp
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, sömn och bloggläsare
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Springa runt jorden, äta skolans mat och låta bli o sminka mig.
7. Detta tycker jag om att göra: Photoshopa, fotografera.
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: sorg, hat
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snäll, omtänksam, rolig, snygg e ett +.
12. Är jag kär just nu? nopp
13. Jag vill gifta mig? Kanske
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Lyckas som fotograf.
15. Mina käraste ägodelar: Datorn och systemkameran
16. Något jag vill ha i present: En del pengar till nytt objektiv, reflexskärm.
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans (mörkblå) linne (svart/vitt) tröja (svart) strumpor (svarta)
18. Favoritkläder: Vill inte vara dum mot mina andra kläder så jag säger ingen speciell.
19. Favoritdjur: Katter
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: RNB, pop
21. Favoritlåt just nu: To night's gonna be a good night - Black eyed peas
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Matte/NO (tråkigast) Bild/Musik (roligaste)
23. Stjärntecken: Vädur
24. En bok jag älskar: Läser aldrig böcker
25. En film jag älskar: Freedom writers (måste ses av alla! Den är fruktansvärt bra)
26. Tv-program jag gillar (älskar): Andra avenyn
27. Favoritdoft: Vanilj, rosor och mat
28. Detta äter jag gärna: Köttfärssås och Spagetthi
29. Dricker helst: Cola <3
30. Favoritgodis: Djungelvrål (beroende)
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Italien
32. Färg på mina ögon: Blåa :)
33. Min längd: 169 cm (har jag för mig)
34. Jag tror på: inget :P
35. Jag spelar: ?! Inget typ
36. Person(er) jag beundrar: Åsa Petré (hon är en otroligt duktig fotograf anser jag)
37. Så här bor jag: I ett två-vånings-hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet? Inga typ, men om jag räknar dem som var i mitt rum innan jag kastade dem för ett tag sen så hmmm. 5 st kanske.
39. Det här tänder mig: WHAT?! vad e detta för fråga!?
40. Det här gör mig avtänd: No comment...
41. Favoritfärg: Vit, babyfärger, limegrön
42. Favoritcitat: "What ever"
43. En hemlighet jag vet: säger jag inte :P
44. Bästa present jag fått: Hmm, svårt... Alla :D
45. Senast köpta skiva: *Host* Minns inte det va typ 5 år sedan lyssnar bara på datorn nu typ...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Denna frågan var väl där uppe? O.o
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Allt.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan flyga.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt för jag vill inte dö och katter har 9 liiiiv ;)
50. Vad lyssnar du på just nu? Miss lee - Ba Ba Ba
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Teater/utställning -Ett slag på käften med skolan (Ganska obehagligt vare faktiskt :/ )
52. Var är du född? Dalarna
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Spotify
54. Vilken är din favoritrestaurang? Fridolfs
55. När badade du i en pool senast? Länge sen! :P
57. Hur många barn vill du ha? 0, 1 eller 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hård rock och dansbandsmusik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Röstar inte :P
60. Vad har du för TV-kanaler? hum, inte tänkt på det så mkt på det.
61. Har du åkt moped någon gång? pfff, såklart. Näääääää jag har ett förarbevis men jag har aldrig suttit på en moppe! Dah.
62. Har du busringt någon gång? Men ofc!
63. Har du fått felparkeringsböter? Nopp
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG I LIVET!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kanarieöarna
66. Har du en egen trädgård? Jao. Tyvär XD
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? eeh?!
68. Kan du alla orden i nationalsången? Haha långt ifrån! Hur går den? x]
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Freedom writers!
71. Favoritpizza? Athena eller va den heter på Leksands pizzeria! Mmmmh.
72. Chips eller popcorn? Chips - OLW/Sourcream and sweet chilli!
73. Vilken färg på läppstift använder du? andvänder inge läpstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? HAHA ? Nae, vem gö det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope :S
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsinjuice ofc!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Nåra vänner på McDonald's
78. Favoritchoklad? kaffechoklad
79. När röstade du senast? ?!
80. När åt du en hemodlad tomat sist? för typ 1 år sedan.
81. Har du vunnit en prispokal/medalj någon gång? 2 silver (medaljer) - kast med liten boll. Silverpokal i innebandy.
82. Är du bra på matlagning? Vill inte skryta meeeeen..... NEJ!
83. Klarar du att tanka själv? Jupp
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nae vf skulle jag?
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nae
87. Vad var det senaste du handlade? Chips och nutella
88. Har du kräkts offentligt? Ja. För längesen på liseberg eller nått sånt. x]
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? spela roll
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Venne :/
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? ofc
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Privat
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Normalt mkt.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Hon där tanten som pratar i allas som inte har ändrat.
96. Vad har du i din väska? Använder inte väska.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Gosar med missarna :)
98. Vad har du att vara tacksam för? Allt typ :P
99. Var hittade du den här listan? minns inte :P
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Alla!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hej! Va kul att du vill vara med i min veckansbloggtävling! Vad gör du denna lördag då?

2009-10-10 @ 17:22:57
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0