Annonsera på fotoiblodet

Vill du annonsera här på fotoiblodet? Du som mejlar ang. annonsering under vecka 43 får göra det gratis. Sedan kostar det 20 kr. (Gå till http://sarasfotodesign.weebly.com för att läsa hur man betalar m.m.)

Såhär kan en annons se ut:


det är du som bestämmer hur den ska se ut men om du vill kan jag knåpa ihop något fint. Annoserna är alltid lika stora!

Vill du ha en speciell plats vid sidan om bloggen? Då kostar det 100 kr och det är högst 5 som får annonsera där samtidigt. Det höga priset beror på att annonserna syns hela tiden där tills du vill ta bort dem och annonsen försvinner inte långt bort i ett inlägg som det gör om man endast betalar 20 kr.

under vecka 43 gäller INTE gratis-annonseringen på sidan av min blogg!

Uppdaterat 18/10-09: Just nu är det är 15-50 unika besökare här på fotoiblodet varje dag så du har ganska stor chans att få minst 1 klick om dagen härifrån. (denna meningen uppdateras varje månad då jag får mer besökare hela tiden)

/Fotoiblodet


Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej där :)

Tänkte berätta att jag har en liten outlet där jag säljer mycket saker väldigt billigt just nu.. Allt från skor, kläder till accessoarer.. Ta dig gärna en titt och lägg en kommentar fall du är intresserad av något så hör jag av mig så snart jag kan så tar vi och fixar de :)



Direkt adress till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM, Mvh lisette

2009-10-20 @ 14:04:25
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0