Brinnande tacos

Nu kan jag kryssa av en till sak på min "Att se lista" Nu har jag sett riktig het tacos. Het är nog inte riktigt rätt ord, Brinnande... Mjoo. Tacos var dagen kvällsmat. Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Det började brinna i ugnen tacosen blev helt svart och allt, luktade ganska mycket rök efter det kan jag säga. Det var jag som upptäckte det, tyckte det lyste "lite" mer än vanligt i ugnen, trodde inte mina ögon först men visst brann det, ropade att det brann i ugnen och alla trodde jag skämtade först XD men jag har faktiskt gränser när det gäller mina skämt ;) Huset brann inte up som tur var, vi släckte elden snabbt så det blev "bara" kolsvarta tacosbröd ;)



DAGENS FRÅGA:

Vad åt ni till kvällsmat?!


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

gott :D

2009-10-28 @ 19:57:09
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0