Cha cha

Cha allihopa :D Nu har jag nått kul o berätta.

Jag blev en utav finalisterna i VECKAN BLOGG hos Lill-smeds. Nu behöver jag er hjälp! :D om du tycker att jag förtjänar att bli utsedd till veckans blogg så tycker jag att du skall rösta :)
Det gör du genom att skriva t.ex. "jag röstar på nr. 10" eller "jag röstar på fotoiblodet.blogg.se" i en kommentar i hennes inlägg.

Tack på förhand :D


Och sen vill jag säga en sista sak.

Jag kör en sista dag på 10% Startrabatten på min scrap/foto/webbdesign sida KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT!

Och kom ihåg att min första kund får ett GRATIS scrapbookingkort på köpet efter hur DU vill att det skall se ut. Så skynda dig att bli min första kund! Passa på idag då det är sista dagen av 10% Startrabatt. Mejla till [email protected] för att beställa kort, tavlor, posters eller webbdesigner. Mejla även dit ifall du har några frågor.


 /Fotoiblodet :D

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hallå! Du har gått vidare i veckansblogg..kram

2009-10-12 @ 21:26:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

yeah tack för din röst.. allt bra?

2009-10-13 @ 18:40:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0