Close-up & Polariseringsfilter

...är mina nästa köp/önskning.

Close-up filtret kanske ni kan lista ut själva vad det är till för? Det är alltså till för att komma närmre ett litet föremål än vad kameran klarar av, det fungerar som ett förstoringsglas alltså :)

Och polariseringsfiltret tar bort oönskade reflexter i t.ex. vatten och glas det förstärker även kontrasten mellan himmel och moln. Mycket bra!

Så snart ja kan ska jag även köpa mig ett stativ, så lätt att landskapsbilder blir suddiga, plus att jag vill gärna kunna ta lite fräcka vattenbilder! Det är alltid bra att ha ett stativ nära till hands!

Nu undrar ni kanske varför jag sa detta? Jo för tänk att jag ville det! Har ingen betydelse men det fyllde "bara" upp bloggen lite ;) Ingen mening med detta inlägg, men jag har varit så dålig på att uppdatera så idag fick ni "hela" 4 inlägg! :) *Stolt* Nä nu ska jag sluta skriva för nu känns det som att jag bara skriver meningar utan mening ^^

Så go´ natt ha det gott!

/Fotoiblodet


Kommentarer
Postat av: lisa

Hej sis!

Vill bara tala om att du inte borde köpa något just nu av det du önskar dig. Du kanske får det i julklapp!

2009-10-31 @ 23:16:11
URL: http://linedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0