Kattkalender

Gissa vems bilder som är med i en kattkalender? Jo mina :D



(jag har endast fotat de tre bilderna utan kryss)

det är visserligen gamla bilder och jag kan säga att jag har blivit bättre på att fotografera nu, men det vore ju konstigt annars ;)

Riktigt söt misse som är lyckligt lottad över att ha moster som matte :)



Och så köpte lilla mamma ett nummer av FotoGuiden till mig idag :) Dem är ruskigt dyra men ack så intressanta och bra.


Passar perfekt nu när jag helt plötsligt har blivit så intresserad av landskapsfotografering! Måste genast hitta ett bra landskap att fotahaha ^^


Ha en glad läskig halloweeeen BUUU! /Fotoiblodet

Kommentarer
Postat av: lisa

Va 129kr, jag svimmar:S

2009-10-31 @ 23:19:13
URL: http://linedance.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha ja vore konstigt om man blev en sämre fotograf med tiden:P

2009-11-15 @ 22:12:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0