11 September

Hej kära bloggläsare, nu var det ett bra tag sen jag skrev i bloggen men jag har liksom tappat intresset lite nu när vi har små missar i huset :) Nu har vi dessutom en till :) en grå/vit, bild kommer snart. Totalt är det 3 små kissar men nu räcker det, dem måste ju få plats när dem blir stora också ^^, Snart åker 9:orna på min skola till Polen (det vill säga jag också) har mamma med mig och hon har ju varit med 2 ggr innan, när systrarna har varit där alltså, vi åker ju då till auschwitz/birkenau. På tal om förintelsen. Idag är det den 11 September, datumet som vi aldrig får glömma. Dagen då 3 flygplan flög rakt in i World Trade Center och Pentagon. Låt oss hålla en tyst minut för alla de som föll offer för både 11 September och förintelsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0