Chicco

Hejsan alla bloggläsare :D Nu kommer äntligen en bild på vår nya lilla kisse som nu även har fått ett namn :) Chicco blev det så nu heter dem alla nått på CH. Chilli, Chess och så Chicco, var svårt att acceptera namnet Chilli innan, gillade det inte så mkt, men nu är det ett jätte bra namn till sötnosen, likadant är det med Chicco krånglar när jag säger det, säger mest Sillen till den eftersom vi har kallat den det i några dagar. (Den hette Sillen på katthemmet vi skaffade honom från) Kommer även upp en liten bild på Chess men tyvär inte på Chilli hade inga bra bilder på honom ;)

Chicco (det nya knytet i familjen)


Chess (min kurremurre sötiz)


PS: Ni får ursäkta att katternas bakgrund är "lite" skrynklig men det blir så när man ska försöka hålla undan dem från att leka med det när dem blir fotograferade ;) Ska stryka det så småningom :)

Haha nedräkningen till Polen är snart över, SNART ÅKER VI! Men tar inte med mig systemkameran för nu ska vi helt plötsligt sova (i vårt 4 bedds rum som nu blev 6 bedds rum -.-) med två andra från paralellklassen så vi knappt känner och jag litar inte ens på dem i min klass så varför skulle jag lita på dem när jag absolut inte känner dem?!
Få nöja mig med en kompaktkamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0