Dagens svamptur

Hej bloggen, har lite brottom så det får bli ett snabbt och kort inlägg, här kommer lite bilder från dagen då jag och systrarna plockade trattkantareller, blev knappt en dl. ^^ ingen tur idag + att säsången är ju typ slut så japp...


japp först hittade vi ju då en huggorm och det har jag ju letat efter hela sommaren för att fotografera men problemet var det att jag har letat efter en levande huggorm :/


dessa svampar var ju inte riktigt de svampar vi skulle plocka men jag kastade upp kameran ur väskan och fotade allt jag såg :)


Vi hittade ett ställe där vi trodde det skulle kunna finnas svamp och precis när vi skulle gå ur bilen och gå dit såg vi att en "liten" å/bäck var ivägen men vi hade turen med oss. det fanns ganska mycket stenar som vi kunde traska över ån med. Var dock hemskt rädd att kameran skulle falla i vattnet så jag gjorde en ordentlig inpackning utifall att. Här sitter syrran trapp (tripp trapp trull) på en av stenarna som kom till undsättning när vi skulle över vattnet.






på vägen hem stannade vi till vid stadsbondgården efter ett litet snack om hästfotografering och trull syrrans sambos föräldrars hästar (islänningar) som är så vackra :') Det är ju den vackraste hästrasen som finns typ :') *fota fota fota*

Måste gå nu, hej då kära bloggläsare :D glöm inte o kommentera :D


Kommentarer
Postat av: lisa

Mäh du glömde tripp:`(

2009-09-28 @ 17:40:38
URL: http://linedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0