Hemma igen

Hej alla bloggläsare nu är jag hemma från Polen igen! Skönt men saknar t.om. Polen. När vi kom till det Hostel vi skulle sova på höll jag på o svimma och använda en natt min jacka och mitt badlakan som sängkläder ^^ men sen gick det bra, man vande ju sig, och de andra 2 personerna som helt plötsligt skulle sova i vårt rum (från paralellklassen som vi inte ens känner) dem flyttade ut efter första natten. Dem "sovde hellre på dass än med oss". Kul o höra eller? Nej det tyckte inte vi, här har vi varit inbjudande och försökt lära känna dem och så känns det som om VI har gjort nått mot dem? + att sen snacka dem skit om oss till en tredje tjej som dem tyckte skulle sova där inne helt plötsligt. Vi sa NEJ till det för att vi inte ville ha en till person som vi deffenetift inte ens vet va hon hette. Vi litar väl inte på någon vi inte känner?! Nej! Vi fick ju sen höra att vi anklagade den tredje tjejen för att vara tjuv blablabla KNAPPAST! Vi sa bara att vi inte litar på någon vi inte känner? Är det att anklaga någon för att vara tjuv?! GAAAAH blir tokig.

Berättar mer sen håller på med min första fullständiga människa i photoshop (med kropp o allt) här kommer en liten tjuvkik på det blivande ansiktet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0