Teater med skolan

Idag va jag på teater med skolan. Teatern hette Gul måne eller nått sånt och handlade om två ungdomar som rymde och lite sånt. Vet ni vem som var med i teatern?

Jo nämligen Cecilia Ljung! Jag tyckte jag kände igen henne och hennes röst men jag kom inte på vad hon hette men på slutet stog hennes namn i eftertexten. Så ja, idag har jag alltså stått typ en halv meter ifrån en kändis. Hehe hur ofta händer det liksom? Allra helst med vor skola! Tyvär så var det flera gånger folk avbröt dem. Nåväl man får väl hoppas att dem mognar någon gång...

Kommentarer
Postat av: L I N N

Okej =) ja du hade en jätte fin bloggdesign :D

2010-04-15 @ 18:15:09
URL: http://linnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0