Just nu...

....så håller jag på o laddar ner photoshop CS4 igen. Jag råkade ju radera det helt när jag skulle installera ps elements 6.0 igen efter att det hade försvunnit när jag laddade ner cs4 fösta gången (det låter rörigt jag vet) CS4 är ju en mycket nyare variant än elements 6.0 så cs4:an tog typ över platsen som 6.0 hade. Konstigt eftersom att det inte ens är samma sorts photoshop, hade ju förstått om det hade varit så att cs4:an hade tagit över platsen för typ cs3 eller liknande men icke då!

Så nu får vi väl se hur det blir. Är ju van vid elements 6.0 men cs4 har mycket mer att komma med så jag får helt enkelt ta bort 6.0 och försöka lära mig cs4 lika bra som 6.0 för jag orkar inte hålla på o installera programmen hela tiden bara för att jag vill hålla på med 6.0 en gång och sen cs4 någon annan gång....

Mycket ni fattar av detta inlägg? haha! Jaja, jag har varit dålig på att uppdatera och har sagt många gånger att jag ska bli bättre, så nu får jag faktiskt hålla det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0