Medieprouktion Rörlig bild

Första lektionen idag var Medieproduktion, i hela TRE timmar! Först tänkte jag huuuh vad jobbigt det kommer bli men det kändes som kanske 30 minuter ist för 3 timmar! Det var första gången jag har haft medieproduktion (rörlig bild, har en annan medieproduktionslektion också men den går mer ut på lagar samt photoshop m.m.)

Det var hysteriskt kul och nästan direkt efter att vi kom in i klassrummet/"filmstudion". Så öppnade han ett skåp med filmkameror och sa ungefär såhär "Jahopp, nu får ni göra vad ni vill i 3 timmar" vi fick alltså bestämma lektionen själva om man säger så. Så min grupp tog en kamera och så satte vi gång o filmade på lite olika ställen som vi sedan började klippa och speeda och lite sådant! Vi är inte klara med filmen men den är redan hysteriskt kul! Kan verkligen inte sluta skratta! hehe!

Jaja det var lite update! Ni får nöja er med det idag! :)

Imon kommer jag föresten säkert inte uppdatera något alls för då ska jag och familjen på lite skyttegrejs som vi har blivit bjudna på, ska bli superkul! :)

Byebye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0