Stort bloggprojekt på g!

Ja ni hörde rätt! Jag kommer att renovera bloggen totalt! Det kommer ta väldigt lång tid att få det klart men ojojojoj vad det kommer bli bra! (Kanske inte det första försöket men jag kommer göra om det om och om igen tills det blir bra! på en annan blogg dock så ni slipper oredan!)

Jag kommer även göra fullt med reklam för min lilla blogg vilket förhoppningsvis kommer att höja min statistik vilket kommer resultera i att...damdarradam - att jag kommer uppdatera MYCKET oftare! Med bilder, tävlingar och en massa annat skoj!
Och jag skulle uppskatta om ni kanske kunde hjälpa mig med det, som t.ex. att skriva en liten länk i er blogg och så vidare. :)

Men nej nu hinner jag inte skriva mer, ska genast fortsätta med bloggdesignen!!!

Ha det gott sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0