Svar på frågestund


vem är din förebild?

Svar: Jag kan nog inte riktigt säga att jag har någon riktig förebild men det finns många personer som jag beundrar och ska jag rabbla upp alla så kommer det ta en evighet ^^

 

Har du någon idol?

Svar: Samma svar som på frågan ovan ^^

 

Hur gammal är du??

Svar: 16 år.

 

Vilket är ditt favorit djur ?

Svar: KATT såklart! ;)


Vilken är din favoritfärg?

Svar: Hmm… Pastellfärger! Men även neonfärger! Sån är jag- kan aldrig bestämma mig!

Favoritmat?

Svar: Grillat! Och min mormors ROSA potatissallad! Den smakar goare än någon annan potatissallad och det vore en ren kränkning att ens jämföra den med sån där äcklig vit potatissallad ^^

 

hur många syskon har du?

Svar: 2 st :)

 

Vad är det tråkigaste du har varit med om detta år? ;o.

Svar: Ojj den var svår den… den kan jag nog inte ens svara på!

 

Vad är det roligaste du gjort under denna sommaren hittills??

Svar: Rhodos (Grekland) och Dalarna :D

 

Vad lyssnar du på för musik?

Svar: Allt utom opera, hårdrock  och alla dem där konstiga >_< USCH!


Din största dröm?

Svar: Att kunna öppna min alldeles egna fotostudio för både människor och djur! :)





Vad heter din kamera?

Svar: Sony A350 (systemkamera ofc) ;)

 

Hur ofta fotograferar du?

Svar: Det var faktiskt ett tag sedan jag tog en riktig fotorunda! Men annars så gör jag det rätt ofta. När jag har lust helt enkelt :)

 

Jag undrar om du har några bra tips på hur man ska få till intressantare bilder för att använda på sin blogg?

Svar: Jag föreslår att du provar på nya roliga vinklar. Bara av att hålla kameran snett kan göra en bild mycket mer intressant. Tro det eller ej! Köp eller ladda ner något gratisprogram. Det är jättekul att leka med bilderna och det räcker med att bara ändra nivåerna och kontrasterna så har du en dramatisk eller drömlik bild :)



Vad fick dig att börja blogg?

Svar: Nja vet faktiskt inte vad som fick mig att BÖRJA men det som fick mig att fortsätta var för att jag började fotografera och ville ha någonstans att lägga upp dem. :) Och för att jag ville dela med mig av min (ointressanta) vardag! ;)


Ångrar du att du skapade en blogg?

Svar: Nej det gör jag inte däremot så kan man ha lust att sluta ibland för att det kan va jobbigt att uppdatera. Men det kommer jag nog inte göra inom den närmaste framtiden ;).


Vad är det som har fått dig stannat, alltså fortsatt blogga?

Svar: Hm.. För att det kan va kul att ha någonstans att lägga upp sina bilder och självklart p.g.a. alla glada, snälla och roliga kommentarerna jag får av er läsare!


Vad tycker du en blogg ska innehålla för att vara rolig/intressant att läsa?:)

Svar: Många bilder och humor! Absolut inte för långdragiga inlägg utan lagoma så blir det inte så tråkigt att läsa :) Liksom vem vill läsa om en evighetsutläggning om vad man åt till frukost osv. ?



gör du gratis designer?

Svar: nepp :) Undantag när det är tävlingar där jag lottar ut bloggdesigner osv. ;)


Vilket program använder du när du gör bloggdesigner och sånt?

Svar: Photoshop elements 6.0 :)


När började du photoshopa?

Svar: Hmm... Det var nog ca. 3 år sedan :)


vad är det pinsammaste du gjort?

Svar: haha jaaadu…hmhm…den var svår den. Har gjort mycket pinsamt. En pinsam men kul sak var när jag och delar av släkten lekte följa john på Sergels torg (Stockholm). Varför vi gjorde det vet jag inte.


Vart handlar du dina kläder? :)

Svar: Lite överallt men oftast på Gina Tricot!


Vad har du för färg på din tandborste?

Svar: Rosa och vit!

Vilken är din favorit blogg?

Svar: Min egen såklart ;) Nejdå skoja bara. Har nog ingen favoritblogg men finest.se/falsksanning är kul att läsa. Fotoiblodet ♥ Skvaller!

Vet du vad jag heter i andranamn ;)?

Svar: haha nej det gör jag inte^^

Vilka bloggar läser du?

Svar:  Kandeedrawings.blogg.se, Egoinas.devote.se, Nevnarien.se, finest.se/falsksanning, kissies.se (haha ja jag vet… men det är sjukt kul att se när hon ”fixar” sina bilder x]), isabellestromberg.blogg.se, tinkerbella.blogg.se och några privata bloggar :)


Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D

tack så mkt..va snällt sagt:D

allt väl?:D

2010-08-03 @ 16:26:11
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: C ♥

roligt med frågestund! härlig blogg du har förövrigt :)

2010-08-03 @ 16:43:21
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi kan ju öppna en djurbutik^^ Du är vår fottare, jag är smådjursskötaren, fia gör smycken våra till djuren, jens är snickaren som gör burar i önskad storlek i stål och trä^^

2010-08-03 @ 19:44:42
URL: http://linedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0