What's new?

Haha, jag hoppas ni ser att det har hänt något nytt på bloggen? annars bör ni nog kolla synen! Valde färgglatt denna gången då jag länge har kört med olika grå nyanser samt den senaste i sepia.
Mörkrosa och grönt!

Blev rätt nöjd! Men vad tycker du? Hiss eller Diss?

Obs!!! Som ni ser i de äldre inläggen så sticker bilderna samt filmklippen utanför MEN det är för att denna gången gjorde jag en smalar inläggsgrej så då blev det så, men kommande bilder m.m. kommer inte att vara utanför så ju fler inlägg jag skriver ju snabbare försvinner de gamla inläggen ifrån förstasidan ;D

Ha det gott sålänge!


Kommentarer
Postat av: Annika

HISS! :D

2010-08-20 @ 20:05:07
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Riktigt snyggt :D älskar färgen på bakgrunden!

2010-08-21 @ 00:41:51
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0