Dag 6 kommer imorgon ist!

Jag bestämde mig för att jag skriver om "Dag 6" imorgon ist, för den dagens tema är "min dag" och denna dagen har inte varit intressant alls men om ni ändå vill veta så okej då skriver jag ändå men vi kör dag 6 imorgon ist!

Idag har jag haft medieproduktion i 3 timmar på morgonen, hände inte så mycket där då det inte var någon mening med att starta up nått större projekt då vi detta var sista lektionen för mig denna terminen. Hjälpte till en annan grupp att filma bara men det behövdes nästan inte.
Sen hade jag matte. Ekvationer och formler.
Sen hade vi svenska, där skulle vi läsa upp en av fem dikter vi har skrivit, och jag hatar att stå inför folk och redovia/läsa något. Nu var det ju också lite speciellt för nu var det ju egna känslor också. Men jag överlevde, var inte bara jag som var nervös.
Sen hade vi engelska då skulle vi se klart på musikalen "Cats" och jag säger bara det- rekomenderas EJ! Jag har inte haft något emot musikaler men denna var faktiskt inte bra, alls...

Sen kom M och hämtade mig när jag slutade, så åkte vi hem och hämtade mina älskade små missar, så åkte vi med dem till Kattdagiset där dem ska bo under tiden vi är borta. Kom en skvätt tår när vi åkte därifrån :( kommer sakna dem ju! Speciellt Chess krafsande på min dörr när han vi gosa i min säng, och Chillis pratade hela tiden, och Chiccos ljuva kurrande!
Men men, får ju se dem om 2 veckor igen. Var värre i somras, då fick jag inte träffa dem på hela 4 veckor nästan! Älskar er!

Det var min dag det!

Åt på MAX föresten.
Tänkte att ni kanske ville veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0