Dag 7 - Min dag

Vaknade vid 10 idag, försökte äta flingor till frukost men det gick minsann inte! Var hos tandregleringen igår eftermiddag och fixa räls på underkäken också, så nu har jag oooooooooooooooooooont som bara den! fick bli varm oboy ist, endast. Till lunch blev det fika på regnbågen med sis och mamma. Och till kvällsmat blev det kalops, mosad sådan...typ barnmat.....

Var även hos frisören i nästan 3 timmar! Klippte mig och färgade håret, blev rätt mörkt men apsnyggt! Efteråt så stack vi till affären och handlade lite grejer till maten imorgon, rom och sånt till löjromstoasten till förrätt, kräftor o räkor till huvudrätt och saker till min egnagjorda pannacotta till dessert, skulle köpa vanlijstång men dem var slut! Smarta jag som inte köper det tidigare när man vet att typ "alla" gör vaniljpannacotta till högtider... så det fick bli vaniljaroma ist! Men det duger bra det!

Sen åkte vi hem åt och nu håller jag på o fixar fransk manikyr på sis.

Jahopp, det var i stort sätt min dag hittills, nu ska jag bara ta det lungt, för imon blir ännu en "jobbig" dag.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0