Fixa håret imorgon

Imon ska jag till frisören. Stackars mitt hår nu asså! Slitet och blekt... När jag åkte till teneriffa var det mörkt och brunt, glansigt och helt. Nu är det blekt som bara den, av solen och vattnet och allt sånt antar jag, och oj vad slitet...

Blir till o färga det mörkt igen imorgon och klippa upp det och sådär. Ingen större skillnad mot vad jag brukar göra men det kommer synas mycket skillnad denna gången p.g.a. hur det ser ut nu!

Blir en ny frisör denna gången, nästan alla där jag brukar klippa mig var upptagna eller lediga så det fick bli en annan frisör som jag aldrig haft innan, hjäälp! Hoppas det blir bra! Alltid orolig när jag går till en ny frisör.

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0