Har tråkigt så jag kör en lista igen!

Alkohol: Dricker inte alkohol.
Allergi: Nopp inte vad jag vet iaf :)
Armhävningar: En halv, det vill säga ner till golvet men inte upp igen ;)
Blyg: Ibland.
Beroende av: *Host* The twilight saga. Önskar att man kunde kliva in i filmer!
Betyg: mest VG. 
Blir glad av att: vara glad och skratta, haha! Logiskt!

Dagbok:
Bloggen
Djur: 3 sötiskatter ♥
Drömmar: Öppna egen fotostudio bl.a.
Dåliga sidor: Stör mig lätt på folk...
Ekonomi: Helt okej. Inte världens bästa sparare men det funkar ;)
Familj: Föräldrar, 2 storasystrar och 3 katter.
Favoritdryck: Fanta Exotic.
Flyttat: Ja, en gång. När jag var typ 3 kanske?                                                                                          
Fobi: Insekter
Född: 1994

Gillar:
fota, photoshop, filmer, djur!
Graviditet: Ööh? Nej!
Gråter: Till sorgliga eller lyckliga filmer, jag e en riktig lipsill när det gäller filmer ^^
Gör dagligen: Äter 

Hatar:
Idioter & avundsjuka
Hypokondriker: Nej.

Imponeras av:
Personer med riktiga talanger & män som kan göra två saker samtidigt, ovanligt dock.
Intressen: fotografera & photoshop
Jobb: Pluggar på gymnasiet

Kaffe:
Varm choklad med en liten skvätt kaffe i går bra, och chokladbollar och sånt MÅSTE innehålla kaffe!
Kamera: Sony Alpha 350
Kläder: Allt möjligt 

Länder jag besökt:
Norge, Danmark, Grekland, Spanien, Polen.
Längd: Hmm. sisst jag mätte mig var jag typ 169 cm har jag för mig. Är kanske 170 cm nu?

Mobil:
Samsung S5230
Motto: Hmm.. I don't know!
Musik:  Rihanna, Lykke li, Daniel Adams- Ray m.m. och Twilight musik såklart! (älskar lugnet i dem liksom)
Musikalisk: *host* knappast!
Märkeskläder: Kör mest på Gina Tricot, hm m.m. :)
Naglar: Pastell!
Politik: Ursäkta vad är politik?

Rakning:
inte skägg om det är det du menar?
Rädslor: Döden & att dem jag älskar ska försvinna ifrån mig.

Samlar: skräp, haha nejdå, samlar typ inte på något speciellt.
Sjukdomar: Inget vad jag vet.                                                                                          
Ska göras: Sjukt mycket saker i skolan.
Smeknamn: Rut?
Sol: Love!
Sover: När jag är trött! Gärna sovmorgon ;)
Talang: typ inte :P
Telefonbok: i mobilen ja :P
Tränar fysiskt: Försöker jogga lite då och då men är kallt nu och gym kostar rätt mycket ändå..
Tränar psykiskt: Nej? Förutom skolan?

Utbildning:
Grundskolan + en halv termin på gymnasiet. Hittills ;)

Vikt:
runt 50 kg.

Vilt:
Usch! När jag skulle äta älg fick jag en tanke i huvudet på en stackars älg som sprang i skogen utan sin mamma eller nått :'(

Äcklas av:
 Personer som trycker in mat i munnen, tuggar med öppen mun, rapar o.s.v. och äckliga saker i allmänhet
Äter: Det som är gott! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0