Aktiva listan

Nån som vet vad som krävs för att hamna på aktiva listan på blogg.se's framsida? Har många gånger "försökt". T.ex. skrivit över 5 inlägg om dagen, kommenterat över 100 bloggar vilket även har gjort att jag har fått en massa svar tillbaka. Jag har även gjort reklam för mig på andra sätt. Men liksom vad krävs egentligen? Hade gärna hamnat där (som många andra även vill) för det hade varit ett otroligt lyft för min lilla blogg. Det skulle faktiskt bli mycket mycket roligare att blogga när man vet att det faktiskt är många som läser. Ska jag vara riktigt ärlig så har jag upp till 20 läsare om dagen "endast". Och ibland har jag bara 3 eller 5 (fast det är de dagar jag ej har uppdaterat) jag får ca. 1-5 unika läsare för varje inlägg jag skriver och idag efter att ha skrivit 5 (?) inlägg så har jag fått totalt 18 läsare hittills. Och vissa dagar inte ens det, inte ens trots att jag har 18 prenumeranter!

Jaja nu ska jag inte "sura" över det. Jag ska va glad över att jag har några läsare i huvud taget. Och ni är bäst!

Fast ni skulle kunna bli bättre på att kommentera, eller vad tycker ni? ^^

Hejdå! Nu ska jag se på film och gotta mig med chips och godis! Skriver inge mer idag! :)

Kommentarer
Postat av: Becka

sv;Tack så jätte mkt!:D

Din blogg var fin :)

Allt är bara bra med mig ,sj?:)

2010-02-19 @ 23:07:40
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Håller med om att bloggandet skulle va roligare om man hade fler läsare! Int kan man göra spå mycket åt det ändå, har även försökt med att kommentera och besöka X antal bloggar. Men nääe.

2010-02-19 @ 23:38:25
URL: http://saharaaa.webblogg.se/
Postat av: Theréz

Jag vill också komma på första sidan! Fast det vill väl alla xD

2010-02-20 @ 01:06:34
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0