Avatar

Tjena! Nu har jag gjort ett fjärde försök med en avatar-figur. En fotoiblodetavatar helt enkelt! Mitt första försök var katastrof (hade dock brottom när jag gjorde det och det var även gaaaanska längesen jag gjorde 1:an)

Jag får väl bjuda på första försöket också ^^

Försök 1:

Varken färgen eller storleken på ögon m.m. stämmer! Skratta på ni. Det gör iaf jag! Hahahaha!

Försök 2:

Här har det iaf börjat se ut som en avatar lite grann. Och färgern är nästan rätt.

Försök 3:

Här är färgen rätt, "stjärnorna" bra och ögonen har rätt storlek och färg.
Blev faktiskt ganska nöjd med den sista!

Har du gjort en egen avatar? Isf tycker jag att du ska skicka in den på [email protected]! Får jag minst 5 bidrag kör jag igång en tävling där den som har gjort den bästa avataren vinner en bloggdesign efter dina önskemål!

Tycker ni det låter bra?!

OBS! Isf måste man skicka in orginalbilden också!


Kommentarer
Postat av: Theréz

Den sista blev jättefin :)

2010-02-21 @ 01:00:07
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0