Lördag

Hejhej! Idag är det lördag! Vad ska man hitta på idag då? Hmm. Uppdatera bloggen hela dagen kanske? Nja jag vet inte, har inget speciellt för mig, lyssna på lite musik och bara ta det lungt!

Funderar lite på att ha någon slags tävling här i bloggen. Vad skulle ni tycka om det egentligen?

Veckans blogg?
Bloggdesign utlottning?
Fototävling?

Har ni något förslag? och vad skulle NI vilja ha?

Skriv en kommentar så tar jag upp det lite senare idag.

Priset då?

Bloggdesign?
Bildredigering?
Länk?

Det får ni också föreslå vad ni tycker ska vara priset! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja vad roligt! :) Kanske någons slags fototävling och priset en bloggdesign! Det vore så roligt, jag kommer nog vara med om du lägger upp en tävling! :)

2010-02-20 @ 12:46:25
URL: http://knazis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0