Nothing to do

Nu känns allt sådär värdelöst igen. Nu råkar det ju va så att jag har fruktansvärt tråkigt och inget o göra och det är därifrån alla min konstiga och egentligen onödiga tankar/funderingar kommer ifrån.
Alla har sina upp- och ner gångar, visst? Utan att låta alldeles för mörk så.. vad är egentligen meningen med livet? Inte för att jag inte uppskattar det, jag älskar livet och vill inget annat än o leva men varför satte Gud (om han/hon nu finns) oss på jorden? Vi har ju liksom ändå totalsabbat den (jorden alltså)!

Är det meningen att man bara ska leva livet och ha kul eller finns det någon viss sak man skall göra under sin tid på jorden? Jag menar det kan väl inte ha varit en slump att Han skapade något som heter Människa väl? Hehe nä nu har jag nog haft tråkigt liiite för länge idag. Bäst man hittar på nått vettigare o göra än att sitta här och skriva om meningen med livet, för sanningen är ju att det finns så mycket mening med livet att man nästan kan drunkna i det. Grejen är bara att man ska komma på det själv och det är något jag gjorde under tiden jag skrev detta inlägg. Tack blogg.se för att ni finns, ibland kommer man på väldigt bra saker genom att skriva i bloggen. Great!

Hoppas ni har haft en superbra dag iaf! Själv har jag haft en bra dag och snart är det ju lov! YIPPIEEE!

Hejdå. Skriver mer senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0