Gäsp

Gäsp, fy vad skönt att slippa skolan idag, har hela lovet trott att jag skulle börja idag och igår kände jag bara att jag verkligen inte ville men igår fick jag även veta att det inte blev så, att det blev på måndag ist! SHOHOOO! Just nu ligger jag fortfarande i sängen med tv och dator det är livet det!

Jag längtar ta himla mycket till nästa vinter! Varför? Jo för att då skall vi åka till Teneriffa igen, till samma ställe fast denna gången i TVÅ veckor. Det ska bli så härligt och det blir första gången vi firar jul utomlands! Haha undrar var jag kommer att äta mat typ på en gång när vi kommer dit? ^^
Chill Out kanske? Hahaha. Det är seriöst den bästa utomlandsrestaurangen jag har varit på (vad jag minns).

Åååh jag längtar så mycket men det är sååå lång tid kvar. Ett helt (nästan) år liksom! Jaja den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur är det man säger?


Kommentarer
Postat av: Ida J

Vill också :O :)

2010-01-08 @ 19:48:54
URL: http://ida900.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0