Jag vet...

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu men nu har jag faktiskt en ursäkt till det. Jag skrev ner en lista på saker som är aktuella i skolan just nu, minns ni? det var inte så länge sen. En av de sakerna var att göra färdigt Ondskan uppgiften och jag håller på med en serie till den. Det är totalt 6 rutor i serien och jag har endast gjort 2 ½ hittills och det ska vara klart på måndag (inlämningsdagen) så jag har inte så lång tid på mig, det har tagit mig många timmar att göra dem 2 ½ jag har gjort 1 varje dag ung. och jag ligger efter, för att hinna måste jag göra färdigt den ½ jag håller på med nu och göra en till idag (eller imon eller på söndagsåklart) men det börjar bli lite snålt om tid nu. Men jag SKA hinna!
Nu måste jag fortsätta, lägger upp serien på bloggen när den är klar och ev. även resten av uppgiften.

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0