UFO

Igår kväll låg jag och tänkte på rymden (universum), var slutet finns, när rymden skapades och varifrån rymden kommer ifrån. Någonstans måste väl rymden ha kommit i från? Någonstans måste det väl ha börjat? Tiden alltså. Planeterna blev ju gjorda av big bang (tror man iaf) men hur skapades universum? Gaserna, stjärnorna, planeterna? Det är en ganska meningslös fråga egentligen eftersom att det vore helt omöjligt att ta reda på det. Men liksam vad tror ni? Och tror ni att det finns annat liv? Något annat än vi människor och djur? Jag tror det iaf, jag tror på det till 100% för jag menar det finns så många filmer NASA har spelat in med saker som kan uppfattas som ufo:n så varför inte? NASA skulle väl aldrig hitta på något sådant? Eller? Sen så tror jag ju också på att det finns annat liv p.g.a. att vi kan ju inte vara de enda liv som finns i hela universum? Och var börjar universum egentligen? Det måste ju ta slut någonstans, men bakom slutet då? ett svart eller vitt tomrum då eller? Men det tomrummet då, vart slutar det? Och det andra livet som jag tror finns någonstans i universum, har dem lika många frågor som jag? Eller har dem uppfunnit någon konstig maskin som svarar på alla frågor i hela universum som finns? Är dem mycket smartare än vi? är dem mer korkade än vi? är dem fula? är dem normala? vad är egentligen normalt isf? Har dem tankar på att förgöra mänskligheten?

Min fråga till ER:
Tror du på ufo:n eller utomjordingar?


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0