4 och en ½

Nu har jag varit borta i 4 och en halv vecka på resande fot, 3 veckor själv och 1 och en ½ vecka med mamma. Men nu är jag äntligen hemma, hade mycket hemlängtan nu på slutet, saknade ju katterna o familjen ju!!! Gisses så stora Chilli, Chess och Chicco ser ut att vara nu när jag endast har hållt på med små plutt kattungar hos mormor! Dem är tunga också! Men nej dem har inte växt under tiden jag har varit borta och dem har inte lagt på sig, men det blir ju så det känns när man har hållt på med kattungar ett bra tag!

Nu fortsätter allt som vanligt här på bloggen enda tills om ca. 2 veckor för då åker jag mamma och M till Rhodos i en vecka och då kommer det inte bli någon uppdatering alls! men nu är ni väl vana! Haha!

Nåväl nu ska jag fortsätta pyssla om missarna, snart kommer syrran hem, har ju inte sett henna på evigheter heller! (4 och en ½ vecka!)
Och "usch" vad varmt det är, nu vore det gott med en pool som man kan dyka ner i, 2 veckor kvar....

Nä nu ska jag gå, och till er: SITT INTE DÄR OCH TRÅKA I MIN BLOGG! Ut i solen och bränn era bleka kroppar! Det är bäst att passa på nu när det är sol, "snart" blir det höst och regn!

Ha det gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0