Blablablabla

Alltså jag är helt tom i huvudet känns det som. Absolut inget att skriva om alls. Känns lite som att jag sviker er när jag inte uppdaterar bloggen. Men vad ska man göra. Det blir ju bara töntigt om jag ska hålla på o skriva totalt meningslösa inlägg.

Har stor lust att fotografera lite idag men det regnar...to bad. Hursomhelst var ute och fotograferade lite hästar igår. Bilder kommer väl senare som vanligt...

Ang. det här med att jag ska iväg några veckor nu i sommar. Jo såhär är det. Jag åker på fredag kväll till Värnamo, efter att ha firat min avslutning (slipper denna skola nu ni vet!) Sedan vet jag inte riktigt när vi åker vidare ifrån Värnamo men det blir förmodligen på Lördagen eller Söndagen?
Sen så är jag borta i 3 veckor. SJÄLV! hehe. Nåväl sen så kommer mamma upp till Dalarna till mig och då åker vi vidare till Värmland och hälsar på mammas farmor och farfar? (så var det va mamma??) sen så vet jag faktiskt inte. Jag kommer iaf vara borta i ca. 4 veckor och sedan när jag kommer hem så är jag hemma i ca. 1 och en halv vecka sen så åker vi till Rhodos!!! Nice alltså!

Nu vet ni det iaf. MEN oroa er inte för jag kommer ändå uppdatera bloggen och lite sånt jag tar ju med mig en sån där dongel!


Se.. Det blev ju ett litet inlägg trots allt. Hehe. Kanske inte det mest intressanta men vissa av er kanske bryr er? I don't know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0