Senaste dagarna

Hejhej alla bloggläsare. Förlåt för hundrafemtielfte gången att jag inte har uppdaterat på evigheter!

Här kommer lite kort vad jag har gjort de senaste dagarna:

- Köpt ett nytt objektiv (Tamron 70-300) Supernöjd må jag säga trots att jag inte har testat det "på riktigt ännu". Väntar på att mitt UV filter ska komma till det som jag slipper darra som en chihuahua när jag använder det (har man ett filter är det endast filtret som behöver bytas ut om man råkar repa den m.m. ist för att linsen på objektivet måste fixas - kostar väl en hel del att göra det till skillnad från att endast köpa ett nytt filter)

- Beställt nya filter den här och den här.

- Köpt en ny kameraväska som man kan ha på ryggen och som det får plats väldigt mycket i! Precis vad jag behöver!

- Nytt stativ. Superstabilt och bra!

- Den nya pennan till ritplattan har äntligen kommit efter hela 2 månaders väntar och en hel del ringningar! *Suck*.

- Börjat packa resväskan inför de tre-fyra veckorna efter skolavslutningen. Allt måste ju med, får absolut inte glömma något!!!


Ja det var väl i stort sett det jag har gjort de senaste dagarna!
Skriver mer senare. Ha det gott sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0