*Tufftufftåg*

Hejhej allihopa. Som vanligt har jag inte uppdaterat på ett tag nu men nu beror det på helt andra orsaker!
Som jag har berättat tidigare så ska jag som sagt till västerås och dalarna. Och har varit inne på datorn bara en liten stund.

Men nu sitter jag på tåget o tråkar så nu har jag tid att blogga! Shohoo tänker ni? nej nej så speciellt är det inte! Haha. Jag har inte så mycket att skriva om förutom att jag ska skvallra med en grej. Moster låste ute mig igår så jag fick sitta ute o "frysa" ett tag medans dem sovde middag men ingen fara jag överlever ju alltid när jag har datorn om jag så vore strandsatt i sibirien.

Såååå....intressanta saker jag har att berätta för er va?

Nåväl nu ska jag fortsätta tuffa på. Ha det gott sålänge byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0