Gör vad jag kan...

Jag gör vad jag kan för att försöka uppdatera så ofta som möjligt men just nu har jag ett stort projekt i skolan jag måste bli klar med innan vecka 12. Det heter bygga bo och det går ut på att man ska inreda en 1:a eller 2:a lägenhet (jag har valt 2:an) klippa ut möbler skriva info och sedan även sätta in minimöbler i rätt skala på en lägenhetsplan. Vi har 25.000 kr (låtsas) att använda för att inreda hela lägenheten med och det är ganska svårt. Man ska även göra en vårkollektion där man har 3.000 kr (på låtasas) som man ska köpa in vårkläder för. Efter det ska vi lösa en svår matteuppgift som har med arbetet o göra. Hmm. Har jag glömt något? Tror ej det!
Så som ni märker har jag ganska mycket att göra. Sen så håller vi ju även på med nationella proven just nu också men det är ju inget jag kan plugga inför så det hör egentligen inte hit.

Men jag ska försöka uppdatera med minst 1 inlägg om dagen nu fram tills v. 12. (efter det blir förhoppningsvis allt som vanligt igen med sisådär 3-5 inlägg om dagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0