R.I.P Pissenisse ♥



Du har funnits så länge jag kan minnas.
Jag trodde att du alltid skulle finnas.
Att du aldrig skulle kunna gå bort.
Men tiden blev så kort.
Du försvann.
Du blev hittad.
Jag minns dig från varje besök hos mormor.
Du kom springandes så glad att se oss.
Tanken av att jag aldrig mer kommer att få se dig gör mig ledsen.
Jag fick inte ens ta farväl.
Vi kanske skulle komma upp till mormor till påsk.
Det är bara några veckor tills dess.
Kunde du inte hållt ut.
Jag saknar dig oändligt.
Jag önskar att jag bara kunde få träffa dig en sista gång och säga farväl.
3 veckor.
3 veckor och jag hade fått träffa dig igen.
Kära älskade Pissenisse.
Kära älskade knubbis.
Jag önskar att detta bara är en mardröm.
Att jag kommer att få träffa dig igen på påsklovet.
Få krama om dig och ta ett riktigt farväl.

Jag älskar dig för evigt, kära Pissenisse ♥

PS: Ät en massa goda möss i katthimeln


Kommentarer
Postat av: Åsa

Beklagar sorgen

2010-03-16 @ 12:22:40
URL: http://www.franmolnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0