Ritplatta/Ritbord

Nu har jag iaf bestämt mig för att köpa en ritplatta före jag köper ett nytt kameraobjektiv. Nu är då frågan VILKEN ritplatta/ritbord jag skall köpa! Det får högst kosta 2000 kr, det skall vara minst 20 cm brett och det får kosta minst 700 kr (så inte kvaliten blir för kass). Har ni något tips?

Jag funderar lite på denna:

Trust Wide Screen Design Tablet TB-7300
Trust Tablet TB-7300
PRIS: 1490:-

Kort info:

  • Stor arbetsyta på 305 x 195 mm
  • Widescreenformat
  • 32 programmerbara extraknappar
  • Stöd för höger- och vänsterhänta
  • Programvara för teckning, bildredigering och tillägg av handskrift och teckningar i MS Word, MS Excel eller Anteckningar medföljer.
  • Nackdelar: Finns ej att köpa i Ullareds Netonnet. Varan finns bara i:  Göteborg, Kalmar, Linköping, Malmö, Stockholm Slagsta, Stockholm Veddesta, Västerås och Örebro. Så likson det enda jag kan göra är ju att köpa den på nätet men det har jag inte så stor lust o göra, jag menar ifall den går sönder eller redan är sönder?!


    Kommentarer
    Postat av: Mamman

    Maila dem och fråga om man kan lämna in den eller byta den i Ullarad isåfall?



    Eller så köpa den på nån av de andra butikerna. :D

    2010-03-30 @ 22:29:36

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0