Stockholm i bilder. del 1

Här kommer några bilder från stockholm-resan. (mer kommer imon, måste lägga in dem från mobilen)
PS: Endast bilder från hotellrummet kommer nu.

 


Detta hade jag på mig kvällen då vi skulle på musikalen Hairspray. Snyggt men kanske inte riktigt teaterklädstil men vilken ungdom tar frivilligt på sig kavaj o sånt. Inte jag iaf!
(Det står Take my picture på linnet, so fotoiblodet style)


Var helt enkelt tvungen att fota den snygga rumsnummergrejen. Mycket snyggare än de gamla vanliga tråkiga "skyltarna". Håller ni med?!


Utsikten från hotellrummen (snett åt höger, tog aldrig nån bild åt de andra hållen tyvär) Jag såg en cool polisbil som såg ut som en husbil. Vi bodde utanför sturecompagniet och ganska nära svampen, behövde bara gå ca. 100 meter (?)


Det var dessa skor jag pratade om i förra inlägget (jag skrev att jag hade köpt ett par skor på deichman)


Denna tröjan hängde i ett träd. Några från typ Diesel som hade hängt upp jätte många i olika träd runtomkring i sthlm. Klart man tog en?!



Japp det var allt, mer kommer imorgon. Måste som sagt var föra över bilderna från mobilen till datorn först!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0