Twilight boken (engelska versionen)

Nu har jag varit på biblioteket och lånat Den engelska versionen utav "Om jag kunde drömma" (alltså Twilight) Jag lånade den för att vi ska läsa en bok på engelska i skolan och därför valde jag Twilight så att jag kan jämföra boken med filmen.

Sedan så har jag även en sak att berätta för alla er som ej vet.

Visste ni att det kommer komma 3 filmer till nu efter New moon (alltså totalt 5 filmer, minst) ni kanske tror att det bara kommer två till - Eclipse och Breaking down. Men då tror ni fel.
Jag kollade upp en sak utav ren nyfikenhet. Den nya skådespelaren i filmen Eclipse - Boo Boo Stewart (i filmen spelar han Seth Clearwater) har avslöjat att det kommer att komma TRE filmer till efter New moon alltså Eclipse, Breaking down och ?!?.

Det finns två förslag, antingen kommer dem att dela Breaking down så att det blir två filmer utav boken ELLER så kommer dem att fixa en HELT ny berättelse till film nummer 5.

Så vad hoppas ni på? Breaking Down delad i två eller en helt ny berättelse till femte filmen?

Nåväl nu ska jag iaf börja läsa lite smått i boken.

Hare gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0