Dagens fundering

Alltså jag har ett STORT problem! Nästan på alla restauranger och caféer m.m. samt hemma hos folk serverar man Felix ketchup! Och grejjen är det att jag kan verkligen inte äta någon annan ketchup än Heinz ketchup! Felix smakar helt enkelt inte gott! Hur kan folk i huvud taget tyckta felix är gott?! NEJ Heinz ska det va! Inget ont mot felix, dem gör jätte god ketchup *host* Det är bara så att jag råkar va uppväxt med Heinz!

JA! Det här ÄR ett STORT problem! För liksom om jag sitter på en restaurang och vill ha ketchup till maten då har jag två val att välja mellan antingen så väljer jag att äta maten utan ketchup men samtidigt vara missnöjd för att jag VILL ha ketchup ELLER så väljer jag att spruta på en äcklig ketchup och därmed förstöra maten! Det är verkligen ett svårt beslut!

Heinz flaska ser t.om. godare ut. Visst då?!



Vilken ketchup tyckker DU är godast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0