Rör inte saker som inte tillhör dig om du inte....

Rör inte saker som inte tillhör dig om du inte kan låta bli och förstöra det! Alltså jag blir så arg! Jag har hållt på med en skål på träslöjden i väldigt många veckor nu och idag skulle jag äntligen olja den. Vad upptäckte jag när jag skulle hämta den då? Jo naturligtvis fullt med hål och rispor i den. Någon respektlös person har stått och skruvat i en skruv i den samt dragit med ett vasst föremål så att den var helt förstörd.
Det gick att fixa till men det blev inte alls lika snyggt som innan han/hon hade förstört den. KAN INTE FOLK LÅTA BLI O FÖRSTÖRA ANDRAS SAKER?! Vad är det svåra med det liksom?!

Usch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oohoooo SARAAAAAAAAA :D det är megggiiish

har du bloggish

2010-05-10 @ 15:02:57
Postat av: Julia - fotoblogg ♥

gud vilken fin design du har!!

2010-05-10 @ 15:17:58
URL: http://juliabodins.blogg.se/
Postat av: Theréz

Fattar inte varför sånt ska vara så otroligt roligt..det är bara lågt och otroligt omoget..

2010-05-10 @ 21:21:08
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0