Saker som skrämmer mig...

....nallar och dockor på natten. Känns som att dem ska komma och mörda en då. Jag och mina systrar hade en superläskig docka när vi var små och vi bråkade alltid om att INTE ha den. Varför vi behöll den vet jag inte men nu är du uppbränd på någon sopstation så nu behöver jag inte oroa mig för att bli mördad av den - eller kan jag?

....spindlar och andra äckliga kryp. Finns bara ett ord för sånna - disgusting

....andras stora hundar (små är inte så farligt). "Det är ingen fara han/hon är så snäll" yeah right alla hundar reagerar på olika människor!

....spöken. Usch! jag tror på att sådant finns. Efter allt som har hänt hos folks hus m.m. så måste det väl finnas spöken? Filmen Paranormal activity (eller vad den heter) är ju ett tecken på det. Och dessutom när jag går till vissa ställen som bl.a. mina föräldrars sovrum eller min mormors vind så känns det liksom skumt och annorlunda. Det känns verkligen som om någon ser på än och kaske t.o.m. rör vid än.

Tror du på spöken?
Vad skrämmer dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0