tre veckor direkt efteratt sommarlovet börjar

Tre veckor direkt efter att sommarlovet börjar så skall jag åka upp till västerås samt dalarna och då kommer nog uppdateringen bli lite sisådär, men det har ni väl blivit vana med nu hehe *host*.
Nåväl FYYYYYY vad mycket jag kommer sakna mina små missar. Jag saknade dem som en galning i vintras när vi var på teneriffa i en vecka men nu då TRE VECKOR!!!

Får väl spruta ut en klick av Chess schampo i en liten liten burk (kork?) och samla ihop allt hår i huset att ha med mig i en påse!!! Haha nejdå så galen är jag inte men helt ärligt så kommer jag att sakna dem fruktansvärt olidligt mycket! (nej jag kommer inte samla allt hår som inte har förstått det ännu hihi)

Töntigt inlägg... men iaf en uppdatering!
(och nu vet ni att jag kommer va borta i tre veckor men observera att jag KOMMER ändå uppdatera bloggen!!!)

/Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0