Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: konstiga äckliga saker såklart...finns mycket.
Kläder just nu: jeans, tröja, linne, uggs.
Musik just nu: det som är bra.
Vad sa du senast: "Musik just nu, tack, haha"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Stenåldern om jag var kung prinsessa.!
Fisk eller badkruka: FISK
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sommarsol och värme!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, solskydd & sällskap
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska.
Sparare eller slösare: både och
Bästa film: An unfinished life, och många många fler!
Tror på liv på andra planeter: Ja
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: hmm, ja det gör jag nog
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, sålänge inte någon annan går över gränsen
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, varför skulle jag det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: både och faktiskt, bio är underhållande och promenad är skönt ibland.
Är du kittlig: Ja!
Snarkar du? Nej men jag gnisslar tänder...scary!
Stjärntecken? Vädur!
Rädd för insekter? Jag vill inte ens tala om det.
Äckligaste insekten: håriga spindlar och tusenfotingar och sånna äckel.
Största svaghet: att tycka att jag duger
Det här är jag bra på: lyssna...och prata!
Bästa bok? hmm...läser faktiskt inte så ofta men Ondskan och en serie som heter "nattens hus" (house of night på engelska).
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga
Vad vill du jobba som? Inom media. Helst skulle jag vilja öppna en helt egen fotostudio i centrala stockholm!
Chips, morötter eller godis? Allt! Ibland väljer jag faktiskt grönsaker och frukt som lördagsgodis. Gärna mango och sånna exotiska frukter.
Pizza eller hamburgare? Pizza men bara om den är amerikansk. "Svensk" pizza är så tunn och flottig. Amerikanska har tjock och god botten, flyter inte iväg i sitt eget fett och har fota mycket god fyllning! *mums*
Skriver du dagbok? Förr gjorde jag det men inte nu längre. Kan väl säga att bloggen är lite som en dagbok. Enda skillnaden är att bloggen inte är privat, som en dagbok är.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har tänkt tatuera mig ja. Tre tassavtryck vid sidan om magen, alltså inte på magen men ni vet sidan där armhålan är. Vet ju inte vad det heter men jag hoppas ni fattar. Dem ska representera mina tre katter som jag älskar väldigt mycket. Tro nu inte att jag är en galen kattant. Dem är helt enkelt den perfekta trösten och glädjen!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Hyfsat städat i mitt rum.
Gungar du på stolen? nej men är det en rullstol (kontorsstol) så snurrar jag gärna LITE!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig i hela mitt liv! Jag blir ju nästan höjdrädd i sängen! *ironi*
Vilken hand håller du gaffeln i ? båda. Höger utan kniv, vänster när jag använder kniv.
Är du rädd för blod? nej det kan jag väl inte påstå.
Saltar du på maten? beror på vad det är för mat! Man saltar ju inte direkt tornfisksallad och sånt men är det typ potatis och sånt så gör jag det.
Gillar du att sjunga? Ja i duchen men inte för folk. Dem skulle nog inte heller gilla det. Haha!
Anser du att du är stark? Psykist ja men inte fysiskt.
Brukar du sola? På sommaren och semestern ja men jag har världens dåligaste solhud så jag bränner mig lätt. Och jag kan ju drömma om att se ut som en pepparkaka.
Vad gör du om du får hicka? Fortsätter hicka tills det slutar? Tycker inte det funkar men att bli skrämd, dricka vatten uppochned o.s.v.
Röker du? Har aldrig, kommer aldrig
Snusar du? samm svar
Använder du knark? samma svar
Kaffe, te eller inget? Inget. Fast i varm oboy är det gott att ha i en skvätt kaffe. Och i chokladbollar öser jag alltid i kaffe. Men att dricka det som det är, är inget att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0