Gymmat lite idag

Har gymmat lite efter skolan idag, har bestämt mig för att verkligen fortsätta också. Har ju gymmat lite förut också men slutade efter typ två gånger. Det är inte så att jag vill bli värsta biffen (vilket jag förmodligen inte kommer att bli heller med tanke på att jag bara håller till vid löpbanden, rodd och cykling och sånt) och verkligen inte gå ner i vikt. Det är bara för konditionens skull och ja visst vore det ju kul om man blev liite starkare. Men jag vill absolut inte få en massa fula muskler. Tycker faktiskt inte att tjejer passar i det. Jag skulle iaf inte passa i det, haha. Skulle se helt sjukt ut speciellt med tanke på att jag är så smal som jag är.
PLUS så är det ju bra för hälsan också!

Det var jättefräsht (stavning?) där vi gymma och allt va typ helt nytt och omklädningsrummet och ja allt va tipptopp. Så var det gratis också! *snålis* det va tydligen gratis för alla som kom dit första gången. Men då tänkte jag "Men om man säger att man är ny varje gång man kommer dit då?" fast det är ju klart, dem skulle ju börja känna igen en! Sen så skulle jag inte heller ljuga för den delen heller. Det är så fel!

Jag och min äldsta syrra funderar även på att börja på Yoga. Har alltid viljat börja och har testat lite smått hemma men det är ju verkligen inte samma sak. Ska också köpa en egen yogamatta som jag även kan göra lite situps och sånt på, gör ju ont o göra det på golvet tycker jag!


(Härifrån kommer bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0