HOME!

Nu är jag hemma igen! kunde inte säga i torsdags eller fredags att jag inte skulle skriva i helgen p.g.a. att vi skulle till dalarna över helgen och det var en överaskning så utifall att någon som inte borde läsa min blogg just då skulle få för sig att läsa den så skulle det ju inte längre vara någon överaskning. Men som sagt nu är jag hemma igen och nu fortsätter allt som vanligt igen. Kom hem vid 21:30 ungefär igår kväll åkte åkte från dalarna vid 11 tiden så det tog låååång tid men bättre att åka långsamt än inte komma hem i huvud taget! Det var vääldigt mycket snö nämligen!

Det var på ett ställe som det var extra läskigt, där låg det en bil i diket och sen när man hade kört ca. 100-200 meter så låg det ännu en bil i diket, och så var det ju mörkt blåsigt också. men men nu är jag hemma och jag lever!

Det var bara det jag ville säga! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0