Kanske...

Blir eventuellt fotografering idag iaf. Men det är inte säkert. Bara det är fint väder så gör jag det nog men det är ju det att jag slutar 16:00 idag och kommer inte hem förens tidigast 16:30. Så har det hunnit bli lite mörkt alltså så att solen har börjat gå ner (som den gör väldigt tidigt den här årstiden) så blir det inget men förhoppningsvis så. Det blir antingen idag eller nästa vecka isf!

Så nu tycker jag att vi håller tummarna på att det fortfarande är ljust när jag har kommit hem och gjort mig ordning och allt! Tar ju liksom också ett tag och fixa "all" utrustning och fixa vintersminkningen. Så ja...vi får väl helt enkelt se!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0