Matte om 10min.

Hejhopp allihopa! Som vanligt så har jag ingenting att göra så då är det ni som blir drabbade av mina YTTERST menignslösa och tråkiga blogginlägg. Sorry about that!

Blir iaf ingen fotografering idag, de där vinterbilderna som jag har pratat om alltså. Inte i morgon heller för då slutar jag sent och då har det nog hunnit börja bli lite mörkt och jag ska fota i så ljust ljus som möjligt, just för vinterkänslans skull.

I helgen kan jag inte så det får bli nästa vecka helt enkelt. Så det betyder också att ni inte kommer att få se den nya designen förns då. Eftersom att jag ska använda bilderna på den...

Blev kanske inte så fruktansvärt meningslöst inlägg för nu vet ni ju iaf hur det går med designen och hur länge ni behöver vänta. Så ja...ni läste ju iaf inte detta inlägg helt i onödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0