Varför jag har varit urkass på att uppdatera på senaste tiden.

Hej alla, förra inlägget var rätt onödigt men här kommer ett inlägg som faktiskt inte är det (för en gångs skull)
Jo som sagt så har jag varit JÄTTE dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden. Och nu ska jag berätta varför-
Det är såhär att jag har varit i Hollywood för en filminspelning. Jag vet, det låter enormt, och ja det är det. En stor producent vid namn Roland Emmerich (som producerade bl.a. filmen 2012) fick syn på mig när jag var i stockholm för längesen. Han tyckte att jag var perfekt för en av rollerna i en ny film (det är en svensk tjej i filmen så därför letade de i Sverige). Bl.a. Brad Pitt är också med i filmen (som huvudrollen) Det tog ett tag att spela in filmen men nu är det klart. Iaf dem scenerna som jag är med i! Nu är det bara att vänta på att den kommer visas på svensk bio. Eller ja ni iaf. Jag och de andra skådespelarna får ju se den på premiärvisningen i USA.
Och självklart träffade jag ju Brad Pitt m.fl. Konstigt vore ju annars.

Här är en bild. Bilder från inspelningen kommer efter att filmen har kommit för att inte avslöja något. Jag har fått strikta order om hur mycket information jag får ge ut m.m. ang. filmen. Hehe.
Det har varit jättekul men lite jobbigt ibland. Men det har varit en upplevelse jag aldrig kommer glömma!


haha mitt huvud ser lite stort ut på detta foto men men... Blir aldrig bra på bild såå.... Får skylla på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0