Bloggningen

Helluu! Som ni säkert har märkt så har jag mer eller mindre tröttnat på att blogga. Det känns som att jag bara bloggar för er skull nu för tiden, inte för min egen.
Visst kan jag lägga upp lite bilder och sådant då och då men liksom....nej jag vet inte.
Kanske är det att jag inte vill "slösa" bort en massa tid på att blogga för ett så pass litet antal läsare jag har. Ska jag vara riktigt ärlig så hade jag tyckt att det vore MYCKET roligare att blogga om jag hade iaf minst 100 läsare om dagen. För nu känns det som om att det inte finns någon mening med o blogga, med tanke på det lilla antalet läsare jag har.
Och ni är värdelösa på att kommentera ju! :O Värdelös är kanske ett starkt ord men det e ju sant! Det var years ago jag fick en ny kommentar!!

Vi kan väl säga såhär: Ni kommenterar mer och jag skriver mer? ;) det tycker jag låter rättvist iaf! :)

Nej nu ska jag ta logga ut en stund!

Bye!

Kommentarer
Postat av: emma

SARA!

Vi säger så här:

om du kommenterar hos mig så kommenterar jag mer hos dig,deal? ;) haha <3

Fin blogg btw!

2010-09-28 @ 20:25:59
URL: http://memyslefandi.blogg.se/
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Jag tycker jag kommenterar, ganska mycket i alla fall :P Jag vill gärna se fler bilder du har ritat ;)

2010-09-28 @ 22:11:00
URL: http://therez.blogg.se/
Postat av: Theréz || several passions - one blog

SV: Hehe, håller med om att det är kul att få kommentarer ;)



Ja, det var ett tag sedan jag fixade den :P tack ^^

2010-09-29 @ 19:14:45
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0