Hejdå Fotoiblodet & Hej SaraAnderssonfoto.se

Det här blir kanske sista inlägget i historien här på fotoiblodet.blogg.se. Jag slutar alltså blogga här. Det är det som har varit min lilla överaskning och hemlis de senaste dagarna.

Nytt år, ny start och ett alldeles eget domän! Klicka på länken nedan för att komma till min nya blogg/portfolio!

www.SaraAnderssonfoto.se


Ps. Det kommer inte bli sämre, snarare bättre! Fler inlägg dagligen, många fler bilder till inläggen och mycket mer annat skoj!


Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Jag är 15 år jobbar som modell för en modellagentur i Stockholm och

är snart aktiv i ett nytt program på SVT1. FÖlj mig på modelluppdrag,

events och få en inblick av vem Viktor Frisk är.



& glöm inte bloglovin!

Kram Viktor

2011-02-19 @ 21:09:35
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0