Paket

Shohoo! Fick mitt paket från scandinavian photo idag! Det innehöll följande: Sony objektiv AF-DT 50/1,8 SAM, Sony trådlös fjärrutlösare Giga T Pro & en blåsbälg! hela kalaset gick på 3234:- och fjärrutlösaren blev "lite" dyrare än vad jag hade tänkt. Kostade nästan lika mycket som objektivet dvs. 1195:-. Men men, bättre att satsa på kvalitet än något skräp som man får byta ut hela tiden!

Bilder kanske kommer senare, ev. Jag vet jag vet, det är roligare med bilder i inläggen, men just nu håller jag på med ett ganska stort projekt så då får inläggen bli lite sådär småtråkiga! Men när allt är klart så då lovar jag er bättre kvalite och många fler inlägg om dagen, inkl. bilder nästan i alla!

Kanske är klar med mitt projekt imorgon, men just nu kan jag bara vänta så nu hänger det inte på mig hur lång tid det tar utan.... mer kan jag inte säga! ps. det handlar inte om ny bloggdesign, eller tja, lite men ändå inte! hhihihi. är ni nyfikna?

Hoppas på att jag kan avslöja det imorgon!

Kommentarer
Postat av: isa - f o t o

svar: Åh! tack :D

2011-01-07 @ 19:50:17
URL: http://ibeefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0